johannaryding

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Johanna Ryding - 17 februari 2011 08:46

Snart är den här veckan slut!

torsdag idag och jag är ledig, så vad ska man hitta på idag då?! Jens ligger och sover fortfarande Elvin har jag lagt igen för han började bli lite grinig så han sover nog nu. Funderar på om man ska ta en sväng till bad huset och bada med lill killen, får se hur de blir med den saken men jäkligt kul skulle de vara iaf. Har ju aldrig varit till ett bad hus med honom ännu!

Måste ju även hitta på något när man är ledig lill killen behöver aktiveras han tycker ju att de är skit tråkigt att vara hemma och de förstår jag för de är ju de ända han gör när mamma hans jobbar!

Men vi får se hur dagen blir de visar sig alltid!

 

Imorgon ska vi iaf på våran första föräldrar träff de har äntligen suttit ihop en föräldrar grupp nu lagom när man har börjat jobba och allt! Så typiskt lite sent kanske! Men men man får gå på de träffar man är ledig!

Som i morgon är ju ledig idag och i morgon eftersom att man ska jobba helgen!

Imorgon ska vi iaf till Brandstation ska bli mycket intressat att se va de har att säga om de små barnen!

Men träffen är redan halv elva så får se hur pigg elvin är då, hoppas hoppas att han sover lite tidigare eller går upp lite senare så vi inte har en skrikande unge på brandstation!

Men som sagt han trivs verkligen ute så han kommer nog tycka de är jätte intressant och sköta sig väldigt bra=)!

 

Nej nu ska jag titta på halv åtta hos mig som jag missade igår sedan blir de nog duschen!

 

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards