johannaryding

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Johanna Ryding - 4 februari 2011 11:13

Ja trött kan man verkligen säga att man är, blev inte mycket sovande inatt, Elvin kräktes som en gris igår när han hade somnat, när jag lyckats göra rent han säng och honom så somnade han om igen i sin säng men efter tjugo minuter så kom de igen.. Då hade jag tröttnat att göra rent sängen igen så de va bara att fixa iordning mig själv och gå och lägga oss i våran säng, då han inte ville somna, förstår de är ju jobbigt att spy.

Efter tjugo minuter var de bara att kasta sig upp igen då va de dax igen som tur var så blev de inget i sängen. sen när han efter många om och men somnade igen så hann han sova i tjugo minuter sedan var de dax igen..

Sen lyckades han sova från och till mellan tolv och fem. Så jag tänkte nu har han inte spyt på fem timmar han borde ju vara hungrig, han fick välling och somnade sedan kom vällingen upp inte allt som tur var!

Gick upp vid nio han fick välling och ALL välling hamnade på vardagsrums golvet på datorn och på bordet.!

Nu har han fått nyponsoppa och cola så får se hur länge han får behålla de. Han ligger nu äntligen och vilar ett litet slag!

Hoppas han sover iaf några timmar då han inte fått så mycket sömn inatt!!

 

Jag har sjukskrivit mig idag, känner mig inte så ok i magen jag heller är väl för allt man har fått torka upp! Sen kanske de inte är så snällt att smitta jobbar kompisarna man kan har något i sig! Så får bli en hemma kväll idag så jag orkar jobba helgen!

Två maskiner med spyor har de hunnit bli idag också!

Kan säga att gosedjur går utmärkt att tvätta i maskinen!

 

Trevlig helg på er själv ska jag som sagt jobba!

Hejsvejs

//Johanna

 

Ovido - Quiz & Flashcards