johannaryding

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Johanna Ryding - 4 juni 2013 19:57

Nej de är inte onsdag och lill lördag men jag äter popcorn ändå=)!


Har helt tappat motivation till träning just nu, suck.. Har iaf varit ute och gått idag

kan säga att jag gjort kyrktrapprona haha eller inte! Gick uppför iaf haha!

Ja ska inte skylla på någon de är bara mitt egna fel att jag har tappat motivationen, men skulle verkligen

behöva ha tillbaka den.

Skulle behöva få bort minst 10kg till! Ja tack helst igår eller för några månader sedan!


I dag har jag varit in till uppsala stor handlat fyllt på kyl och frys så nu har vi lite att äta några dagar

till! Blev thai mat till lunch också=) Super gottigt, kan äta nudlar och vårrullar jämnt =)


I morgon blir de student, även på torsdag sen blir de jobba någa timmar på fredag sen en jädra massa

jobbande i helgen=) ! Fullt upp i slutet på veckan kan man säga!


Nej nu måste jag kolla på heart of dixie de har börjat igen super glad för de saknat den serien och

väntat på en spännande fortsättning=)


Hejvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards