johannaryding

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Johanna Ryding - 27 juni 2013 13:20

God dag torsdag eftermiddag!


Har jobbat idag som vanligt, jobbar ju bara halv dagar så är hemma tidigt och de känns som att hela dagen är kvar!

Har sökt lite jobb i dag som kommit ut på arbetsförmedlingens hemsida! Måste verkligen söka söka mera så att jag hittar något jobb snart, vill inte vara arbetslös så länge när Moa har fått börja på dagis, fast några dagaar skulle ju inte skada så man kan ta hand om sig själv när barnen är på dagis;)


Har försökt komma ut och gå lite när jag kommit hem från jobbet och de har fasktist gått bra.

Fast motivationen är på noll så har jag ändå tagit mig ut. Skönt att kunna gå mitt på dagen så har man kvällen ledig =)

Fast har ändå blivit tidigt i säng eftersom att jag måste upp och jobba, ja vet är inte så jobbigt jobb men är ändå helt slut haha!


Kanske ska ta och börja lite med maten så att den är färdig när bror kommer han har tydligen rast i heby en timme varje dag så då snäll syster som han har så kommer jag och hämtar honom så får han lite mat så han orkar med resten av dagen =) haha!


Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards