johannaryding

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Johanna Ryding - 25 juni 2013 19:42

God kväller alla kära läsare,

då har man nu jobbat i två dagar känns väldigt skönt är lite halv slut

i benen bara =) haha!

Inte van med att jobba tror jag och defenitivt inte van vid att stå och gå hela dagarna i trä skor..

Eller ja nu sa jag fel inte hela dagen jobbar ju bara fyra timmar per dag de här två veckorna haha!

Men ändå!


Så idag förtjänar jag mig lite popcorn!

Tog en sväng i spåret idag när jag kom hem från jobbet då någon skulle ut och åka motorcykel på kvällen.

Vilket inte gör mig ett dugg då jag mer än gärna sitter själv hemma!

Lite lugnare så.


Ja så nå mera än så har inte hänt de senaste dagarna här hos mig, jo just de igår åkte jag och barnen

till storstaden käkade mat med mamma och pappa, sen åkte vi och tittade på lite dans på djäkneberget.

Skönt att komma hem ifrån ett tag kan man säga !


Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards