johannaryding

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Johanna Ryding - 19 juni 2013 09:07

Ja vad kan de betyda?! De är ni väldigt nyfikna på förstår jag :P


Idag har jag inte hunnit gjort så mycket ännu, lämnat stora grabben på dagis och vi tjejer har tagit

en lugn tjej frukost på altanen!

Och nu tar vi de lite lugnt i soffan och kollar på tv innan de är dax för lill fröken att gå och vila en stund.


Igår var jag upp till spåret och sprang/gick spåret igår blev de nog mera gång än spring!

Har faktist ingen motivation till att springa vill inte de är inte kul. Får nog bara gå promenader och med stavarna blir ju faktist lite mera träning med stavarna, tills jag fått motivation till att springa!


Nu till den stora gåtan 9, 7 och 3..

De är inte så krångligt igentligen, 9år tillsammans 7år som förlovade och 3år som gift! höhö svårare än så va de inte!

Ja så nu är de 3år som man har varit gift och jag har fortfarande inte märkt någon skillnad på att vara förlovad och att vara gift! Så varför gifter man sig igentligen :P! haha!


Nej nu ska jag leka med min dottra!


Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards