johannaryding

Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Johanna Ryding - 23 juni 2013 11:26

God morgon säger jag nu då!

Fick bli en sov morgon idag då jag inte kom i säng förän klockan var tre på natten =)


Men kul hade jag, tog med mig Jens mor till parken hur dött som helst var de fram till elva då jädrar kom de igång.

Synd att man inte kan bugga ordentligt annars hade de blivit lite mera dans dock va de kanske inte så jätte mycke bugg musik.

Men ja fick ju röra lite på benen iaf!

Halv ett gick vi hemåt, Jens och hans kollega satt och spelade tv spel när jag kom hem så satt och kollade på

de ett tag och fortsatte med en jädra massa tvätt. Tvättade hela dagen igår och de är ungefär lika mycket kvar.

Suck att de aldrig kan ta slut på tvätt förstår inte.

Bäddade ju dock rent i alla sängar igår så blev extra mycket tvätt.


I morgon börjar jag jobba=) Skönt. Lite ledighet haha!

Fick en liten "order" igår om att allt skulle vara tvättat och kyl och frys på fyllt för en hel vecka innan veckan börjar. Hmm.. ja de är de ju aldrig åt mig när måndagen kommer! Jag får då alltid börja måndagen med att handla..


Ikväll blir de dans sen så tar jag nog en sväng i spåret innan jag får åka hem och sova sen så är nog denna dagen slut.


Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards