johannaryding

Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Johanna Ryding - 7 juni 2013 16:35

Tjoho, idag är de fredag jiho!!


Sitter just för tillfället på altanen och skriver till er mina älskade läsare :P


Igår var de student för kusin massa folk, god mat, varmt som attans ute. Men fläcktade faktist väldigt bra!

Så vart inte så jätte varmt ändå, men de va varmt och min lilla kille skulle absolut hoppa studs matta iaf!

Va inte många minuter han inte stod på studsmattan kan jag säga!


Lämnade barnen hos mor och far igår, tog med mig kusinen hem istället =) Blev sallad från pizzan och en massa

snack på altanen till tolv på kvällen =) Super kul med lite sällskap mitt i veckan på en kväll de är inte ofta de händer, så synd att vi bor så långt ifrån varandra <3


Idag har jag jobbat några timmar där av att jag lämnade barnen i Västerås, Va igentligen bara moa som skulle stanna men Elvin vill ju också vara med morfar så klart!!


Så ikväll är man barnledig, Jens ska åka och hämta barnen först i morgon, dom vill inte åka hem haha!

Så vad ska man hitta på ikväll då? Ja du ingen aning blir nog en lugn kväll iaf ska jobba i morgon!

Hela helgen faktist, har fått introduktions dagar där jag ska vara i sommar!

Så inte får man sov morgon när man är barnledig haha! Men de bryr jag mig inte om jag ska jobba=)


Sitter och väntar på att Jens ska komma hem så vi kan komma på vad vi ska äta.. Allt är svårt när man inte har barnen hemma ingenting planerat liksom haha!

Jaja något får vi nog i oss någongång!


Hejsvejs

//Johanna


Ovido - Quiz & Flashcards