johannaryding

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Johanna Ryding - 18 juni 2013 10:35

Tisdag härliga tisdag idag, vädret växlar mellan storm, regn och sol.


Idag är de dagis dag för Elvin så han är på dagis och leker med sina kompisar.

Jag och Moa har varit på förskolan i Morgongåva för att kolla av allting inför jobb där de två kommande veckorna.


Har dammsugit och plockat och donat lite på förmiddagen och nu ligger Moa och ska vila lite, ska på ett års kontroll idag. Ska bli spännande att se hur stor hon blivit=)

Idag är de även Elvins och Moas sysslings ett års dag, tycker de är så jädra häftigt att de kom bara dagarna efter varandra då de var planerade med större mellan rum=)


Imorgon är de också en speciell dag, vad de är för dag kan ni få gissa er till så kan jag avslöja svaret i morgon =) höhö!


Ställde mig på den dumma vågen i morse igen, hatar att väga mig trodde jag skulle gått upp flera kilon sen förra veckan när jag vägde mig, för har verkligen ingen motivation till träning eller någonting just nu. Finns lite saker som gör att humöret bara sjunker till botten och jag verkligen inte orkar eller vill någonting.

MEN till min förvånad så stod de -2kg så nu är de uppe i totalt -13kg=) Jiiihhooo!! Trodde ALDRIG jag skulle lyckas med en sådan viktnedgång. Men de går. Utan bantnings metoder!

Och undrar ni något om mig så är de bara att fråga mig så svarar jag försök inte luska ut saker genom andra de kan bli massa fel då bara! Så fråga gärna mig om nu undrar saker om mig!



Väntar och hoppas på att min mobil ska komma snart blir tokig, ringde media markt förra veckan och då sa de att telefonen var klar så de skulle bara få den så skulle dom skicka den till mig! men ska de ta över en vecka?! Nu har jag varit utan min telefon 6veckor två inlämningar! Ska nog fasen bara få telefonen sen ska jag åka in och säga att de är samma fel igen så får jag en ny telefon!

För tror verkligen inte att de har lagat de felet som är på telefonen!!


Nähä slappa lite kanske, göra i ordning chili con carnen kanske så de bara är att värma den när de är dax för middag skulle ju vara smidigt att göra de :P


Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards