johannaryding

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Johanna Ryding - 20 juni 2013 12:08

Jiho!! Är årets höjd punkt här kanske?!

Jag hoppas de iaf =)


För ett år sedan låg jag på kirurgen med drop och ordinerad att fasta..

läste på Facebook från min sjukhus säng hur alla käkade jordgubbar, glass och en jädra massa färsk potatis och sill och grejer.

INTE okej att läsa när man ligger och INTE får äta.. Så de va bara att lägga ner telefonen och stirra upp i taket och bara låta dagarna gå!

Hade även en trevlig liten dam som jag snackade med i dagrummet, hon tröstade mig med att de jordubbar de fick på sjukhuset va då inte svenska och absolut inge goda så jag hade inte missat någonting! Tack för de sa jag!


Så ja som ni förstår så hoppas jag att denna midsommar blir betydligt bättre om jag inte får något bakslag är ju ett år sedan nu! Men de ska då inte hända!


Ska banne mig ta mig till parken på lördag också vare sig jag ska gå själv eller inte vill dit och dansa och kolla på andra tokiga människor haha 


Nej nu vaknade Moa till liv.


Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards