johannaryding

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Johanna Ryding - 17 juni 2013 14:17

Ja idag är de den 17 Juni så idag blir min lilla prinsessa en stor prinsessa.


I helgen hade vi lite kalas, med prinsess bakelser grillade korv och bara hade en trevlig dag med släkt och

vänner!

Mycke fina paket med både leksaker och kläder, även sina första hårspännen fick hon. Dock vill

Elvin ha dem mera än Moa haha!


Nu är de bara en veckas ledighet kvar sen ska jag jobba i fyra veckor =) Ska bli skit kul och skönt att få jobba lite! 

Sen är de bara lite mera än en månad kvar så är man arbetslös och ska börja söka jobb på allvar när jag har skolat in Moa på dagis!


Idag har vi varit till sala och handlat lite plockat och donat hemma!

Moa sover middag, gick upp och väckte henne strax innan tio i morse, vart nog en jobbig födelsedags helg=)


Igår var jag först och dansade sen sprang jag i spåret, ikväll blir de spåret igen men de får bli när ungarna somnat så kanske de inte är så varmt ute =)!


Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards