johannaryding

Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Johanna Ryding - 30 juni 2013 21:58

fet text God kväll kära älskade läsare som tycker detta är sååå intressant att läsa.

Idag har de inte hänt mycket.

Har kännt mig ganska nere den senaste veckan, mycke tankar som åker fram och tillbaka i huvudet. För och nackdelar fram och tillbaka. Fattar inte varför man ska tänka så mycket.

Skulle behöva ett jobb så jag kan träffa lite människor, skaffa mig flera kompisar att umgås med. Har två oerhört bra vänner som jag gör allt för och de skulle göra allt för mig och lite till. Skulle inte kunna leva utan dessa människor.
Men skulle nog behöva några flera att umgås med ha kul med och bara vara.
Är nog en person med mycke sällskaps behov. Är nog en sådan som gör för "mycke" för folk som skulle göra noll för mig. Lär ju även skaffa enbart tjej kompisar för pratar man om en annan kille eller pratar med en annan kille så har man de helt plötsligt dåligt förhållande med den karln man lever med. För mycke snack och tankar går på så jäkla mycke människor så fort man nämner en annan i de motsatta könet..
Varför ska de vara så?! Man måste väl kunna prata med vem som helst? !

Sen varför ska man vara så snäll av sig? ! När man vet att man inte får något tillbaka. (Iaf av de flesta man känner)

Ja idag blev de mycke tankar. Mdn ibland har jag de och verkligen behöver dela med mig. Så är de!

I morgon blir de jobb igen en vecka på DMG. Sen blir de även jobb på lördag hela lördagen hur jag nu ska orka de haha.
Sen är de två veckor kvar med jobb. Sen föräldrar ledig en månad sen arbetslös.
Så har ni något jobb ledigt hör av er ;-) Tack på förhand!

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards