johannaryding

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Johanna Ryding - 10 juni 2013 12:27

God dagens, ny vecka idag då. Ikväll är de tydligen möte uppe i parken, jens jobbar kväll så vet inte om jag har så stor lust att gå!

Får nog bli till att vara hemma har ingen lust att gå dit med ungarna!

Imorgon är de dagis och sommar fest på dagis, får se om man har lust att gå på de istället, de visar sig i morgon vad jag är på för humör då!


Moa ligger och vilar för tillfället och Elvin är ute med sin pappa, själv har jag ingen lust till någongting så jag sitter inne vid datorn och tvn som vanligt! Men de är vad mitt liv består av dock!



I helgen har jag haft intro helg där jag ska jobba i sommar! Så har jobbat mellan 07-17:30 typ hela helgen, så är väl lite små seg.

Är lite små jobbigt att gå upp när man ser att barnen sover som stockar!

Men jag kan ta den smällen när jag får jobba lite granna =)


Ja eftermiddagen består idag av att laga mat köttbullar och stuvade makaroner får de bli =) Sen är de bara att hålla barnen sysselsatt tills de blir natti natti för dem, sen är de bara att återgå till tvn och datorn tills jag själv går och sover!


Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards