johannaryding

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Johanna Ryding - 11 juni 2013 10:43

God förmiddag kära tisdags dag,

idag är vi hemma och är sjuka Elvin iaf och Moa! Elvin har hostat från och till hela natten så han

får vara hemma idag och kurera sig lite!

Så trots fint väder så sitter vi inne och kollar tv. De är skönast så när man är lite hängig!


Igår kväll gjorde jag något som känns väldigt konstigt, de spö regnade ute igår men jag gick ut och vattnade!

Ja de känns skit konstigt vem fan vattnar när de regnar liksom?! Tydligen jag och alla andra som har

växthus, där kommer de ju inte in något vatten ;)


Ikväll är de heart of dixie igen så de ska jag sysselsätta mig med, sen får de bli ett träningspass. Inte tränat ordentligt på flera veckor så får banne mig ta mig i kragen och köra lite hemma träning den här veckan när

Jens jobbar!


Kollar lite lediga jobb också på nätet om dagarna men hittar då fasen inget bara massa sälj jobb och de vill

jag verkligen inte ha usch!


Vet inte om jag skrev de igår men igår bakade vi/jag morotskaka och gjorde lite troll deg till Elvin

så han hade lite att pyssla med, har sagt många gånger nu att vi ska göra troll deg men har aldrig blivit av

men så igår så hände de!


Ikväll gör vi panerad fisk pressad potatis och wok grönsaker om de är någon som är intresserad av att veta :P


Nej nu ska jag titta på djursjukhuset med Elvin

Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards