johannaryding

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Johanna Ryding - 3 juli 2013 10:40

fet textGod förmiddag alla älskade läsare!

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att de ska hämta maten. Blodpudding och potatis bullar står på matsedeln idag!
Sedan är de dags att städa upp i köket innan disken kommer tillbaka!

Har varit duktig och varit ute och gått varje dag nu när Jens är ledig, i helgen hann jag dock inte med de.
Fick "beröm" här om dagen när jag var ute. De va en som undrade vart jag hade tagut vägen. Och undrade hur mycke mera jag skulle gå ner igentligen. Ja 10-15kg till behövs bort. Men de tyckte inte han för då skulle de inte finnas något kvar sa han. Ja jag vet inte de. Har nog inte riktigt fattat att jag gått ner igentligen. Men kul att andra ser och märker de. Och desutom säger de så man kanske någon gång förstår de!

Idag så ska vi åka och hälsa på grannen i hennes stuga, vilket ska bli jätte kul och härligt.

Imorgo skulle vi bli av med våra barn ett tag. De ska hem till mormor och morfar för att besöka gammel gammel mormor! Jätte kul för dem själv ska jag jobba och ha semester när jag kommer hem inte göra ett skit. Kanske får bli två tränings rundor på fredag en mitt på dagen och en på kvällen!
Får se om man är så hurtig haha.

Nej kankse ska ta och servera lite käk.

Hejsvejs
//Johanna
fet text

Ovido - Quiz & Flashcards