johannaryding

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Johanna Ryding - 4 juli 2013 09:43

God förmiddag, sitter som vanligt på jobbet,
fixat all sallad och disken är klar. Så nu väntar jag in maten så jag kan plugga i kontakten och vänta en liten stund till så jag kan lägga upp maten. Sen tar jag nog lite rast och äter min matlåda :-)

Igår var vi som sagt i Norrtälje, badade i havet. Var hur skönt som helst skulle kunna
ligga i vattnet dygnet runt. Blev en väldigt god pizza innan vi for hem. Va jätte längesedan jag käkade en pizza.
När jag åkte i morse så låg resten av familjen och sov så gott fortfarande. Moa somnade inte förän vid elva halv tolv igår så hon var väl lite trött :-)

Måste åka in till en affär och köpa ny bh alla mina är för stora har tröttnat på de nu. Så kanske ska göra slag i saken och åka och fixa lite nytt :-) man måste väl få unn sig något nytt ibland och speciellt när de andra inte passar :-)

Blev ingen motion igår så får ta tag i de idag istället. Har ju ingen att passa i eftermiddag så blir så mycke lättare att ta sig iväg då :-)
Har mycke tankar som går runt i huvudet men tänker inte dela med mig hur mycke jag än vill så kommer jag inte dela med mig av dessa tankar hur mycke ni än tjatar. De delas bara med de bästa tjejerna ;-) höhö.

Hejsvejs
//Johanna
fet textfet text

Ovido - Quiz & Flashcards