johannaryding

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Johanna Ryding - 8 juli 2013 23:16

God kväll eller ja god natt är de verkligen nu. Men snäll som jag är ger jag er en uppdatering eftersom att de är såå många som vill veta allt om mig och lite till. Fast de är så många som redan tror att de vet allt om mig. Jaja!

De blev ingen strand idag va lite för mycke moln när vi klev upp och för blåsigt. Så vi packa matsäck och åkte till stora lekparken i sala istället. Men hade även med oss bad kläder ut i fall att andan skulle hopoa på oss eller hur man säger. Men efter nästan fyra timmars lek var vi alla så trötta så de blev bara hem käka duscha och sova!

Moa ville inte somna riktigt ikväll så jag tänkte att jag får väl hoppa över dagens promenad men när klockan var strax efter nio och hon hade varit tyst och stilla mer än tio minuter så tänkte jag bara nej nu jävlar går jag! Tänkte även att de får räcka med ett varv i spåret jag har ju iaf gått. Men när man pratar i telefonen och man kan prata hur länge som helst kunde jag lika gärna gp ett varv till så blev två härliga varv. Känner mig väldigt duktig och de va skönt att ta sig ut iaf. Nu ligger jag som vanligt i sängen och ska sova. Börjar jobba åtta i morgon bitti jiho :-) älskar att jobba!

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards