johannaryding

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av Johanna Ryding - 14 juli 2013 22:33

Ja de är tydligen söndag idag, men känns verkligen som om att de skulle vara fredag! Har ju jobbat hela helgen och är ledig i morgon!

Barnen åkte till sin mormor och morfar idag. Så ja har hunnit mycket på de få timmar jag varit hemma. Plockat undan och skurat toaletterna. Och även hunnit gå en sväng.
Så nu är jag helt slut! Ätit mat har jag också gjort så klart. Fick bli en sallad från pizzan. Orkade inte laga mat. Eftersom jag inte gjort annat idag. Men inte ätit någon mat på hela dagen. Förstår inte varför man inte blir hungrig när man jobbar. Man rör ju sig hela tiden men inte blir hungrig. Jaja de är ett mysterium.

Trots att jag är hel ledig i morgon lär jag upp tidigt. Måste ta prover i morgon. Nu ska jag banne mig inte ge mig förän jag vet vad som är fel!

Nej hoppa in i duschen innan man somnar

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards