johannaryding

Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Johanna Ryding - 31 juli 2013 10:02

God dagens god dagens!

Dagen mitten på veckan är här eller jag iaf mitten på en arbetsvecka!


Idag händer de inte mycket kan jag säga!


Tog en vilo dag igår, efter en stunds tv tittande så började jag kall svettas lite och de började bli "surt"

men de verkar ha gått över i dag, men vi får se har inte lyft så mycket idag.

Kändes även när jag lyfte Moa igår kväll!

Så vi får se!


Ska ut och röra på mig ikväll. Ja jag säger att jag rör på mig för enligt vissa så är de inte träning att gå jaja!

Skit samma för mig är de så.. men men får väl säga att jag rör på mig så är väl de flesta nöjda!


En sak som jag inte kan förstå är hur väldigt många människor klagar på att de är "stora", men ändå sitter man hemma och käkar chips och godis och gottar sig varje dag!

Ett enkelt tips sluta med de! Rör på er. Och sluta klaga på andra eller var svartsjuka på de som kan säga nej till att äta gottigt varje dag..


Nähä kanske ska ta och fixa en tidig lunch åt mig, har inte käkat frukost.. Va ju inte hungrig när Moa ville ha frukost!


Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards