johannaryding

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Johanna Ryding - 24 juli 2013 22:14

Tjoho god kväll kära onsdags kväll, onsdag betyder lill lördag men trots detta så har de inte blivit

några popcorn eller gottigt alls!


Blev en tur i spåret med franka istället, mycket bättre och mycket roligare=)!

Sprang litegranna första varvet men gick i rask takt så man fick upp flåset. Andra varvet sprang vi upp för alla

uppförs backar!

Så jädra duktigt av oss japp de va de =) Man måste peppa sig själv när de inte är så många som gör de haha!


Idag blev de hemma gjord sallad till maten, tog en gurka från växthuset, å jädra så god den var. Hur mycke smak som helst. (jämför med de på affären) Sen tog jag även ett sallads huvud från rabatten! Så på så sätt blev de egen gjord sallad =)! gottigt gottigt var de iaf =)!


Varför kan man aldrig göra någonting rätt?! Varför blir de aldrig bra de man gör?! Man tycker att man är väldigt duktig och lyssnar på allt och alla och gör som alla vill och tycker, men ändå blir de fel?!

Jaja är väl jag som är dum som vanligt!


Imorgon far jag till akademiska och ska lyssna på vad läkaren säger hoppas verkligen att jag får något vettigt ur honom och att man förstår någonting!


Nej nu ska jag kolla klart på filmen!


Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards