johannaryding

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Johanna Ryding - 11 juli 2013 23:49

God kväll/God natt!!!
Har varit en intensiv dag idag. Lite rörig mycke att tänka på och hoppas att jag inte glömt något. Mycket att tänka på hit ohh ditn. Hoppas jag lyckats fått med allting som jag ska ha i helgen. Har ju som sagt förberett all min för min jobb helg! Ska bli spännande att se hur jag klarar mig helt själv en hel helg! Men de ska nog gå bra är ju ett proffs höhö!!

Tog mig ut på en promenad ikväll tegel spåret fick de bli 11km va de exakt när jag kom hem. Snittade på 10, 39 i hastighet. Är väldigt nöjd eftersom jag kände mig lite krasslig i maggen.

I morgon är de ledigt så då ska jag busa och gosa med mina gull ungar <3!
Hoppas de sover länge i morgon :-)

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards