johannaryding

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Johanna Ryding - 5 juli 2013 09:29

God morgon får man väl säga när de är så tidigt på morgonen! De som sover hemma i mitt hus snarkar nog fortfarande. Vaknade till vid tre tiden inatt tror jag de va och då låg jag fortfarande själv så de är nog ganska trötta idag :-)
Själv är jag faktist väldigt pigg hyfsat pigg iaf, gick iofs inte och la mig förän klockan va halv ett men har inte haft någon liten tös som rört sig och bökat hela natten så har sovit som en stock :-)

Vad ska man hitta på idag då? Efter jobbet vill säga. Jag ska ut och gå iaf. Men börjar tröttna på de här bantandet eller ett försök till att gå ner i vikt. Går bara upp upp upp känns de som fy.. Men ändå är byxorna för stora så får väl glädjas med de. Kanske ska ta fram måttbandet och mäta lite och se hur många cm som försvunnit.

Är barnledig och karl ledig ikväll så jag får väl dega ner mig i soffan framför tvn. Kanske ska hyra någon riktig tjej film :-) Något annat vet jag inte man kan göra faktist. Hade de inte vart så att jag ska upp och jobba i morgon klockan sju så hade jag nog åkt in till storstaden och kollat lite. Men man kanske ska åka in iaf en stund kan man ju åka haha. Nej en tjejig film och lite gottigt kanske låter bäst ändå ;-)

Nähä nu har maten kommit så kankse ska göra någonting eller så väntar jag ett tag till är inte så bråttom lunchen ska vara klar om en och en halv timme så har nog inte så bråttom haha.
Men i morgon blir de full rulle. Lite mera att tänka på och då ska jag laga maten också eller iaf värma och koka potatis jiho!

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards