johannaryding

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Johanna Ryding - 7 juli 2013 23:26

God natt, japp nu ligger man i sängen och ska sovvaa!
Har varit en varm och härlig dag idag. Jag och barnen har badat i stora poolen då den lilla poolen fick nytt iskallt vatten idag så hade ingen lust att bada där. Sen blev de grillning till middag. Grillad kyckling och risoni sallad med tzatziki hur gott som helst. Blev mycke över så i morgon blir de stranden med kyckling sallad med barnen! Blir nog till att ta med sig hink och spade så kan vi gräva och leka lite i sanden längtar tills i morgon och hoppas vetkligen inte att de spö regnar, men de skulle inte göra de aå vi får tro på de.

Tog en liten kvälls promenad också så skönt att gå, blev tegel spåret. Men ska nog förflytta mig till vanliga spåret får så jädra ont i "tramp dynorna" när jag går så långt på asfalt. Men tycker de är en bra strecka så ja får se hur jag gör. Skönt att få prata liten om allt mellan himmel och jord när man är ute och går. Tack Elin <3

Nej nu måste jag nog stänga ner innan jag somnar.
Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards