johannaryding

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Johanna Ryding - 15 juli 2013 22:44

Ja dom säger de iaf! Vi får väl se hur de blir med de!
Va ledig idag. Karl jobbar ungarna är hos mamma och pappa. Så ja va tusan gör man när man är själv?! Som man inte vart på typ 10 år haha. Jo de kan jag tala om. Först plågar man sig själv med att gå upp klockan åtta för att ta blod prov. ( trodde de va provtagning mellan 8-9.) Så jag gick upp åtta.. Tänkte att pensionärerna kunde få ta först. När jag kommer dit va tiden mellan 8-10!!!! Så kunde lika gärna sovit en timme till! Men men är man uppe så är man. De gick fort och smidigt fick vänta max en kvart. Så nu är proverna tagna skönt.. Sen skulle jag handla. Tänkte uppsala eller sala.. ja fick bli uppsala. Då kunde jag ju kolla på bh samtidigt. Handlade de jag skulle ha sen blev de lindex och där va de rea. :-) hittade en jätte snygg bh. Har gått från storlek 85-75. Hihi. Dock blev de en i 80 för tuttarna såg så konstiga ut i 75. Men jag kunde ha 75 :-) fick även bli en body till moa och 6par med strumpor för bara 155:- de kallar jag fynd! Lunch på donken blev de också :-) måste ju passa på.
När jag kom hem började jag möblera om. Men blev tokig för jag lyckades inte få upp data bordet själv. Så ja bara att inse att jag får vänta på karln. . Som ringer vid fyra och säger att han inte kommer hem gaaahhh... Men då slog de mig att storebror har ju rast i heby den tiden. Så de va bara ringa och säga att jag hämtar dig du måste hjälpa mig :-) så nu är allt uppe occ soffan och vardagsrums grejerna står i rätt rum nu. Så snart är moas rum tomt då ska jag riva tapeter :-) äntligen!

Mot kvällen blev se rask promenad med franka ! Sen när jag kom hem kan man ju knte duscha på en gånf nej nej. Och tvn funkar ju inte så då började jag möblera om blommorna och bytte krukor.

Just de sen har jag rensat moas garderob.. låg kläder i storlek 62 där fortfarande! !
Då slog de mig att jag måste köpa ryggsäck till henne för snart är de dagis som gäller :-)

Men nu är de nog sova aomu gäller för mig. Upp tidigt och jobba i morgon! !

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards