johannaryding

Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Johanna Ryding - 21 juli 2013 19:54

Va ju typ nästan en vecka sedan man skrev några rader här!


Har varit fullt upp kan man säga, när jag inte har varit ledig den här veckan så har jag jobbat,

varit helt slut när jag kommit hem om dagarna så har inte blivit så mycket gjort förutom att motionera!


Fast i tisdags tog vi en tur till Sf och kollade på bio, kommer inte ihåg va den heter men den nya med brad pitt iaf!

Hur jädra läskig som helst skulle inte klara av att titta på den i 3d nej nej för läskig för de!


Idag har jag jobbat min sista dag, för sommaren iaf har tre veckor jag ska jobba efter att Moa har blivit inskolad på dagis. Inte många veckor kvar tills hon ska in på dagis då jädra ska här sökas jobb och dryga mig med arbetsförmedlingen så att de tröttnar på mig och gör allt för att få ut mig på ett jobb!

Vill inget annat än att jobba, men kanske dock inte hel tid haha, har varit helt slut de här dagarna när man har jobbat hela dagarna!


Nej ja funderar på om man ska ut och springa, jag har tänkt att inte göra de, vissa dagar är de sååå jädra svårt att ta sig ut själv, skulle behöva någon som tjatar på en och är lite mera på en för att man ska komma ut!

Men de lär väl aldrig hända, kanske ska ta en vilo dag i dag och springa lite i morgon istället om jag inte åker och dansar i morgon istället! Vi får se hur de blir med den saken!

Får nog bli lite popcorn istället och kolla på varg veum!

Om ingen tjatar på mig att jag ska ut! hmm ja å de lär ju inte hända!


Hejsvejs

//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards