johannaryding

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Johanna Ryding - 10 juli 2013 21:32

Oj ikväll blev de ett tidigt inlägg, kanske va för att jag gick ut och gick ganska precis efter att jag kom hem! De va väldigt skönt faktiskt. Fick sällskap av franka idag <3 Va ju för länge sen vi kunde gå tillsammans och prata. Man får så mycke att prata om när de va längesedan. Fast ja vi har mycke att prata om fast vi pratat en hel dag och även tar en promenad på kvällen haha :-)

Fick bli pan pizza till kvälls mat idag. Va så jädra hungrig när jag kom hem från promenaden. Nej ska inte säga promenad. Vi går faktist i en jädra takt så de så. Svettet rinner när vi stannar hemma :-)

De har gått bra på jobbet helt slut som vanligt men de är bara skönt :-) Gjort pannkaks smet till i morgon. På hela 6liter mjölk. Blir de till efterrätt i morgon. Men i morgon ska jag förberda all min mat till i helgen så jag slipper ha upp över öronen att göra i helgen.

Nej ta och sussa lite!
Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards