johannaryding

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av Johanna Ryding - 9 juli 2013 23:34

Tisdag idag, dagarna går fort när man jobbar:-) Har jobbat hel dag idag 8-17. Är helt slut i kroppen. Men jag klagar inte! De är så jädra kul att komma ut och jobba. Känns som att de va flera år sedan jag jobbade. Ja kanske är de också men men. Trots att jag är helt slut i kroppen så tog jag mig ut och gick efter nio tiden ikväll. Var ju tvungen att se heart of dixie!! Blev väl iaf en runda på 8km skulle jag tippa på, glömde som vanligt att sätta på räknarn. I ett jämnt tempo med lite fart.
Nu när jag ligger i sängen känner jag mig stolt över att jag gick ut. De är så jädra skönt att gå en sväng. Trots att de regnade så gick jag. Super härligt :-)

Hade ingen matlåda idag till jobbet. Så jag testade thai vagnen såå otroligt gott och billigt. Mycke mycke mat va de också jäkligt värt pengarna :-) Men i morgon har jag matlåda, ska bli spännande att se vad de är hihi!
Nej nu måste jag blunda!

Hejsvejs
//Johanna

Ovido - Quiz & Flashcards