johannaryding

Direktlänk till inlägg 25 juli 2013

Torsdag!

Av Johanna Ryding - 25 juli 2013 21:31

God kväll kära torsdags kväll!


Dagen har gått i ett, lämnat stora barnet på dagis, de lilla barnet hos farmor.

Sen va de bara att gasa in till uppsala och akademiska!

Trodde aldrig de skulle finnas så bra med parkering när jag kom har då aldrig hänt mig förut.

Besöket gick bra vi kom överens å de blev bra så nu får vi vänta och se!

De som behöver veta mera har redan fått gjort de eller får reda på de. Mera skriver jag inte om de här!


När vi kom hem från dagis och farmor så fyllde jag lite vatten i poolen till barnen så de fick bada, så intog vi

lite glass ute innan. Jag och barnen gick in för att tillaga lite mat, makaroner och köttfärssås. Gud vad jag älskar att äta makaroner istället för spaghetti till köttfärssås! De är sååå jädra gott.

Sen blev de dusch och bolibompa och nu sover mina små barn så gott i sina sängar !



Elvin har varit helt slut efter dessa dagar på dagis, de finns så mycket mera att göra på denna avdelning. Mera att leka med ute och inne!

De har varit ute från de att jag lämnat tills jag hämtat. Och de tar nog ganska mycket på krafterna!


När barnen somnat så tog jag mig ut i spåret känns så skönt att komma ut och svettas lite! Fast jag inte springer eller att jag bara tog mig runt ett varv så känner iaf jag att bättre de än ingenting!

Skulle jag varit hemma så hade jag inte förlorat de lilla som jag fick bort när jag var ute på en liten runda!


I morgon är de påt igen bara. Kan nog ta mig ut hela den här veckan och nästa vecka kanske även veckan där på hoppas hoppas för jag ska då ut varje dag kanske att de kan bli vila iaf en dag !

Och nu har jag heller inte ställt mig på den där dumma vågen på jätte länge för att jag förhopningsvis ska kunna se ett bättre resultat på den där jädrans vågen någon gång!

1 Augusti tänkte jag även starta ett 30dagars schema med magträning.. jag kan ju alltid försöka men jag tror på mig själv iaf försöker iaf! Så de får väl duga som peppning!



Nu sitter jag och tittar på en film, "de är komplicerat" heter den fast ja på engelska då men eftersom att jag är så dålig på engelska så vet jag inte hur de stavas =) haha!

De är en tänk värd film, man kanske ska ta å vara gift i typ 19 år sen skilja sig och vara skild i 10år så har man fått tillbaka gnistan och kärleken sen haha !


Nej nu började filmen igen så nu ska jag kolla på den!

Hejsvejs

//Johanna


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Ryding - 22 juli 2015 18:53

God kväll er. Jaha ja då befinner man sig på eckerö. Hotell Elvira. Vi tog en liten semester tur med eckerö linjen. Har gått på nya parken smart park, ja inte direkt något wao. Men barnen tyckte att det var super kul. Dock förstår jag inte vart...

Av Johanna Ryding - 16 juli 2015 11:44

God dag! Man märker verkligen att de är semester. Vi har tagit de på största allvar. Frukosten blir vid lunch tid. Bara slappar och tar dagen som den kommer. gör saker som behöver göras. Gör lite utflykter här och där. Här om dagen var vi och plo...

Av Johanna Ryding - 12 juli 2015 23:13

God kväll. Söndag är hår och snart Slut! Lika så första semester veckan. Bara två veckor kvar. Söndagen spenderades först ute hos hästarna sen åkte vi vidare till mamma och pappa. Barnen fick plättar som dom verkligen älskar, dom åt väl ungefär ...

Av Johanna Ryding - 10 juli 2015 23:02

Ja herregud. Nu var de väldigt väldigt längesedan man skrev här såg jag! Inte bra inte bra. Bildas ben är bra igen sen en månad tillbaka ca. Har varit häst och djur vakt nästan en vecka. Kul faktiskt lite att tänka på. Och så har jag och moa fått...

Av Johanna Ryding - 29 april 2015 22:15


Onsdag mitt i veckan! Men ändå slutet. Nu är de ledigt i fyra dagar ? Ska bli skönt faktiskt. Vad vi ska hitta på?! Jag ska ta dagen som den kommer. Pyssla om min häst. Försöka få växthus projektet att gå framåt. Jens ska lacka sin bil. Sen ska jag...

Ovido - Quiz & Flashcards